Iedere dag zien we reclame. Op de televisie, op internet, op borden langs de weg.
Maar ook in tijdschriften, in de krant en op de radio.
Je kan wel een NEE/NEE-sticker op de brievenbus plakken
en een adblocker op je computer installeren toch ontkom je er niet aan:
iedereen wil je iets laten kopen!
Maar ook in tijdschriften, in de krant en op de radio.
Je kan wel een NEE/NEE-sticker op de brievenbus plakken
en een adblocker op je computer installeren toch ontkom je er niet aan:
iedereen wil je iets laten kopen!
Er zijn veel bedrijven groot geworden van alleen reclame maken -
blijkbaar is het een winstgevende zaak.
blijkbaar is het een winstgevende zaak.
Wat vind je: kan een kerk ook reclame maken? En is dat hetzelfde als evangeliseren?
En wat hebben we aan te bieden?
Bij veel kringen starten ze de bijeenkomst met een zogenaamde “ijsbreker”. Niet dat er altijd een ijzige sfeer hangt maar het is een mooie manier om een gesprek op gang te brengen. Zo’n ijsbreker is bijvoorbeeld een herinnering uit het verleden of een vraag uit de actualiteit.